آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

لحظه

اوضاعم بهتره... 

نسبت به یه چیزایی که خوب نیست، موضعم رو تقریبا مشخص کردم، 

ندونسته هام کمتر شده... 

بعضی ضعف هام رو هم بالاخره دیدم و الان اونجام که باید سعی کنم بپذیرم... 

و اینکه اصرار به نتیجه ی خاصی از اتفاقات زندگیم ندارم چون اعتمادم به خودم بیشتر شده... 



+ چیزی که این حالم رو بی اعتبار میکنه، اطلاع از مود بالا پایین رونده مه! 


+ من دارم همه ی تلاشم رو برای ثبات و آرامش خودم میکنم ولی هدایت طوفان ها با من نیست... 

فقط اگه ایندفعه طوفان گرفت... اگه ناغافل افتادم تو گرداب، 

فقط به یادم میارم هیچکدوم از طوفان ها پایان کار من نبودن.... 


اصلا همون که میگن چارلی چاپلین میگه! : پایان این قصه قشنگه... اگه قشنگ نیست هنوز به آخر نرسیده...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد