آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

بی دفاع

آدم وقتی حامله ست مثه وقتیه که لاک زده منتظره خشک شه!!!


بی دفاع منظورمه!


حالا مصداقش چیز بهتری یادم نیومدم ولی منظورمو میفهمید دیگه؟! :|

یه وقت زشت نباشه من با اینکه بلاگ اسکای همینجوری بر میداره قالبو عوض میکنه مشکل ندارم؟! :|

تابستون قیچی دست گرفته موهای دخترا رو کوتاه میکنه! 

I'm not a though girl :( 


But I'm still a fighter! :) 

با تشکر از کسانی که رفتارای چندش آوری نشون دادن که من بگم نه! من نمیخوام این باشم!

 سعی میکنم آدم بهتری باشم! 

گل سرخ

مامانم پارسال یه دسته گل طبیعی گرفت برام آورد خوابگاه... خوشحال نشدم... به زور با لبخند گنده تشکر کردم 

از پلاسیدنش هم ناراحت نشدم.

ولی الان فلانی برای تولد دخترش یه سبد گل رز استوری گذاشته بود، دلم خواست! 

نمیدونم چون گلای من رز نبود خوشحال نشدم یا چون تا اون موقع دلم گل نخواسته بود...

فکر کنم الان برام گل بیارن خوشحال شم! ففط گلش زیاد و تو هم چپیده! باشه لطفا! D:

اولین سرویس ارائه ی دهنده ی voice post ده صفر جلو خواهد بود!!! 

از لحاظ درس و دانشگاه...

نه انگیزه ی بهترین بودن دارم نه انگیزه ی رقابت... 

عادت کردم به معمولی بودن و بیشتر نخواستن...


دلم یه مدت مثل وقتی که برا کنکور درس میخوندم میخواد... 

با انگیزه... با تلاش... امیدوار... هیجان یاد گرفتن... پیشرفت...


الان ولی بی انگیزه... بی حس مفید بودن... بدون امید...