آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

They call me unsocial and they are right!

اول از مامانم شاکی شدم که چرا ب خاله گفتی میام خونشون بعد رفتم با دخترخاله قرار گذاشتم فردا بیاد خونمون تمرین کنیم برقصیم!

از خونه خاله اومدن دنبالم شاکی شدم چرا دارید میبریدم خونه مامان بزرگ بعد رفتم با دختر عمه قرار پنج شنبه پارک گذاشتم‌! 

مامانم بغل دست دختر داییم زنگ زده که بیاد پیشت؟ تو دلم غر زدم با اخم گفتم بیاد بعد قراره فردا بریم استخر!!! 


مامانم دیگه دستش اومده به زور باید با اجتماع مواجهم کنن ولی بعدش درست میشه!!! 




Marylin Monroe

اینقدر مرلین مونرو، مرلین مونرو،  گفتن رفتم سه تا فیلماشو دانلود کردم نگاه کردم

خوب بود 

وقتی گیج بازی در میاره باهاش همذات پنداری میکنم! 


ولی بلوند احمق؟؟؟

بلوند شیطون بهتره که. 


نمیدونم چقدر شبیه نقشهاییه که بازی کرده ولی هر سه تا فیلم انگار یه شخصیتو بازی کرده بود. 

و حیف که خودکشی کرد یا خودکشی کردنش! میتونست به عنوان یه آدم تابوشکن زندگی جالبی داشته باشه


والد درونمونم که اینجوری!

آبان داد! دخترم!

یه سری خصوصیاتت رو بپذیر و دست از تلاش برای انکار یا مخفی کردن و از دستشون خلاص شدن یا صبر کردن برای بهبودشون، بردار


و بر مبنای اونا تصمیم بگیر وآدمای زندگیت رو انتخاب کن.


مثلاً بپذیر که نازک نارنجی هستی! 


باشه؟ متوجه شدی؟ 

دوباره همچین نکنیا 

ای بابا باز یادم افتاد..

تو چرا نمیفهمی؟! 

چرا اینقدر منو عذاب میدی؟  ها؟

الان دفعه چندمته؟ اخه من از دست تو چیکار کنم؟ 

بیا برو از جلو چشام

عه


 

:||||||||||



+

والده دیگه به هر حال... بعضی وقتا عصبی میشه!


محض اینکه یه وقت زشت نباشه من برا جام جهانی پست نداشتم!

وقتی فکر کردیم رفتن که ببازن مقاومت کردن. 

وقتی فکر کردیم گل میخورن،  نخوردن. 

وقتی گل خوردیم فکر کردیم بازی رو ول میکنن، ولی حمله کردن. 

وقتی فکر کردیم نمیونن گل بزنن، تونستن.


خیلی خوب بودین... هیجان و امید خوبی رو بهمون هدیه کردین.. مرسی!