آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

فارغ از تحصیل و باردار ابهام! :/

من داشتم حرص میخوردم که ممکنه این وبلاگو از دست بدم چون یوزرنیم و حتی ایمیلی که وارد کرده بودم و بعد پسورد ایمیلش یادم نمیومد ! که اومدم و دیدم اینجا کسی منتظرم نیست !!!


به هر حال خواستم توی وبلاگم بنویسم دفاع کردم و مرحله ی دانشگاه و دانشجویی برای من تموم شد!!! هنوز باورم نشده در یک لحظه یک مرحله ی زندگی تموم میشه!

شروع وبلاگ قبلی از زمان کنکور و دبیرستان و بعد ادامه ش توی این وبلاگ بود و هنوز یاد کنکور و قبولی داروسازی و این چیزا که میفتم وبلاگ و کارنامه هامون و دوستی های وبلاگی هم میاد توی ذهنم... 


حس عجیبیه و در بین ناامیدی ها و علامت سوال های ذهنم به این فکر میکنم که من هر چی که لازم داشتم رو دارم با خودم از دانشگاه میبرم به مرحله ی بعدی زندگیم! متناسب با توانایی هام رشد کردم و بزرگ شدم و این مرحله هم تموم شد!

وارد مرحله‌ ای میشم که نمیدونم کجاست و چطوریه و این که برنامه ی عملی ای برای باقی زندگیم ندارم کمی ناامیدم میکنه ولی خب... 

حتما مثل همیشه راهمو پیدا میکنم... مثل همیشه... مثل همه...


نظرات 2 + ارسال نظر
اِباندِد شنبه 15 آبان 1400 ساعت 21:48 http://Slowly.blogsky.com

اِباندِد یعنی ترک شده، رها شده.

اِباندِد شنبه 15 آبان 1400 ساعت 16:53 https://slowly.blogsky.com/

سلام
جمله "دیدم اینجا کسی منتظرم نیست"، چقدر غریب بود.

سلام.
هر چند که برای خودم می نوشتم ولی یکم احساس غریبی کردم :)

+اباندد یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد