آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

Shiny People

سریال fleabag s2e3:

People are all we've got!


درسته... آدما و تاثیرشون روی ما خیلی مهمه، 

تنهایی یک درد واقعیه.

میخوام بیشتر با آدما معاشرت کنم...

مخصوصا حالا که حس میکنم گروهی که توی خوابگاه خودمو بینشون پیدا کردم و سعی می‌کردم بینشون جا شم، عمدتا برام افکار منفی و ناله و حال بد داشتن... حالا نمی‌بینمشون و  همینطور متوجه حال بدی که در درجه ی‌اول خودشون دارن و بعد به من انتقال میدن هستم... 


حالا وقتشه آدمای جدید پیدا کنم... آدمایی که بیشتر اوقات توجه و تمرکزشون روی خودسازی و پیشرفته، و همینطور حرف‌هاشون.  نگاهشون به آینده است، آینده ای که قراره خودشون بسازن. 



+ هر بار که این پست رو میخونم به نظرم میاد چند تا جمله‌هاش باید حذف شه! دارم سعی می‌کنم حذف نشه! :)


+ مدت طولانی غمگین و ناامید بودن رو تجربه کردم و میخوام سعی کنم راهی به بیرون پیدا کنم...