آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

اگه شما هم استرس بودید بعد دست و پا در آوردید :|

 علائم استرس نشانه هایی اند که بدن شما نیرو گرفته تا شما رو آماده کنه برای رویارویی با این چالش...

چگونه با اضطراب خود دوست شوم


http://psychnews.ir/1467/گونیگال-با-اضطراب-دوست-شوم.html


و متن دیگه ای خیلی به استرس ربطی نداره ولی دونستنش خوبه:


سبک های دلبستگی

http://psychnews.ir/1185/دلبستگی-و-جان-بالبی.html



It's not like emotion doesn't matter...

Life is about emotions... 

نفس عمیق

فکر کنم دید تقلب کردم. 

احترام گذاشت که برگمو نگرفت! 

در واقع گرفت! :|

درس بعدیش جای اینکه بعد حضور غیاب برم بیرون، میرم ردیف اول میشینم جبران کنم :|

خدایا جلوییم اون دو سه تا رو درست زده باشه اقلا 


+ روزی که امتحان دادی و هنوز امتحان داری هم عصر جمعه هست! 


+ یه دفعه یادم افتاد رفتم دیدم کانال lovely spoon مثل اینکه خیلی وقته ادامه نداده و 1k فالوورش شده 43 تا! اوخییییی! 

چه خوبه

چرا کسی تا حالا به فکرش نرسیده بود آهنگی با ریتم آهنگ "رویای من" فرزاد فرخ بخونه؟




+البته اگه باشه هم منِ آهنگ گوش نکن! نشنیدم! شهرزاد میتونه جوابگو باشه فقط  



لوس؟ (لوث؟)

نه اینجا نه جای دیگه روم نمیشه واسه درس خوندن نق بزنم


ولی من نمیخوام بدرسم  :(((((((((((



+کسی هم حوصله نداره گوش کنه آخه :|




+ یکی از بلاگ اسکای پستو دیده کامنت گذاشته کلاس چندمی؟ :| 

بیشتر خجالت کشیدم :|



کامنت ها آزاد شد!

ولی باز هم شاهد 0 comment متوالی زیر پست ها خواهید بود چون کسی نمیاد بره :|

با خودم حرف میزنم اصن :|

وبلاگمم مثه خودم اجتماعی نیست والا

چه توقعی دارین 

مضخرف

خیلی بده دو روز بعد از واقعه! میفهمم باید ناراحت باشم بابتش :|

یا دو روز بعد ناراحت میشم مثلا 

 این همه تأخیر حقیقتا بیشتر ناراحتم میکنه الان! :|



+ یه جور خوبی عصبانی ام! 

گلایه کنم ازتون

حالا هی وبلاگاتونو رمزی کنید و همه پستاشو بردارید و وبلاگو خالی کنید ببینم کجا رو میگیرید :|

بشم، بشی، بشیم، بشید!


دکترای خوب و باسوادی بشیم

مردم از روی رنج و با امید میان پیشمون


بلده واسه تعارف بگه ببخشید ها... ولی واسه اشتباهاش نه!