آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

چند روزه آرزوی مرگ یکی رو دارم، 

و اصلا بابتش احساس گناه و شرمندگی ندارم...


و اینقدر حتی برای خودم عجیبه که فقط از خودم میپرسم این همه نفرت چطور شکل گرفت ...


 کلا احساساتم از جمله خشم و ناراحتیم شدیده ولی آرزوی مرگ؟ یادم نمیاد... 

گذروندن ناراحتی رو بلد شدم... نوبت عصبانیته 

Which? When?.... OMG

You don't quit, you fight 


__________or


You don't fight, you quit 

?? 


Choose wisely 




PS: How about Not to quit not to fight? That's Not when you are suffering...


شما را چه شده؟!

میگم خوب عکس میگیری به شدت مقاومت میکنه!

فکر کنم میترسه هر دفعه عکس گرفتن بیفته رو دستش :))))))))))))



چشمم پرید! به خاطر عصبانیته


ولی خوشحال شدم! همیشه دوست داشتم بدونم چجوریه


یاد آن شرلی افتادم که دوست داشت غش کنه! 

Dearest Propranolol

How would I live without you babe? :|

مگه همینو نمیخوای؟

به بعضیام باید گفت، بابا من already ازت بدم میاد،این همه تلاش واسه چیه دیگه؟