آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

سختی...

چیزی که تو سختیا باعث میشه به خودم بگم: طاقت بیار، امید اینه که بعدش بگم: سخت بود ولی الان چیزای بیشتری رو حس و درک میکنم...





+ من همونم که ازم پرسیدن: آیا قبول میکنی جانشین خدا در زمین باشی؟

و من به خودم ظلم کردم و قبول کردم.


نظرات 2 + ارسال نظر
بردیا پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 17:45 http://elves0014.blogsky.com

شک دارم چون سختیا باعث نمیشن خیلی چیزا رو درک کنم
فقط شاید ی تجربه بشن واسم ک بارای بعد واسم سخت نباشن
من همون ادمم،ی اتفاق ک باعث نمیشه روح و درک من عوض شه،حالا هرچیم میخواد باشه باشه
شاید بین معلومات و درک خلط کردید و یکی حسابشون کردید

یه سری حس ها، بیشتر درک میشن.. مثل غم، دلتنگی و...
یا مثلا قبلا یه سری کارای آدما رو تو دلت سرزنش میکردی، بعد میبینی خودت فاصله ای تا انجام اون کارا نداری...
:/

نمیدونم.. فرقشون چیه؟

بردیا چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 14:41 http://elves0014.blogsky.com

واقعاهم چیزای زیادتری رو درک میکنی بعدش؟

چرا شک دارید؟

+ در مورد شما اینطور نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد