آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

چه زود دیر می شود

واقعا 19 روز از رمضان گذشت؟

باورم نمیشه...

یه جا که میخوندم که مفهوم زمان نسبیه... از 20 سالگی به بعد زمان اون معنی که قبلا داشته رو نداره... سریع تر میگذره...


دیگه مطمئن شدم همینطوره.. 


نا امید کننده هست که این حرف درست بوده..

می ترسم.. 

می ترسم زود به نقطه ای برسم که دیر شده باشه...



نظرات 2 + ارسال نظر
بردیا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 14:03 http://elves0014.blogsky.com

دقیقا همین حرفو من دیروز میزدم باخودم
یکم که فکرکردم ک چرا اینجوریه دیدم ک روزا واسم بی ارزش شده
دیگه اون لذت سابقونمیبرم از زندگی
انقدر روزای زشت وزیبا واسم گذشته ک دیگه معنیی ندارن
شده زندگی واسم ی عادت،فقط میخوام ک روزو هرطورشده شب کنم
وچقدر بده این عادت

خیلی بد...
آدم باید یه چیزیو بخواد و در حال تلاش برای اون باشه که زندگیش یه کم تازه شه...
باید پیدا کنم اون خواستنو... باید زود تصمیم بگیرم... وقت نیست...

نگار شنبه 5 تیر 1395 ساعت 05:32

ربطی به زیربیستوبالای بیست نداره
کلاهمه چی باسرعت نورداره میگذره
دوست داشتین پیش منم بیاین

ولی من قبلا گذشت زمانو تا حد سریع تصور نمیکردم...
آدرس وبلاگتونو نذاشتین متاسفانه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد