آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

Diego Koi

به نظر شما کدوم یک از این دو تا تصویر، نقاشیه؟ کدوم عکسه که سیاه سفید شده؟



 


گفتین کدوم؟

برید ادامه مطلب پس...



 




با  مداده!!! WoOoOoOoOowWwWwWwW

دیه گو کویی، هنرمند ایتالیایی

22 ساله!


نظرات 6 + ارسال نظر
Lili جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 15:42 http://hashtam8.blogfa.com

من فک کردم اولیه عکسه!خیلی طبیعیه خه!دومیو میشد گفت نقاشیه!

آرهههههه...

مهرزاد چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 13:47 http://acetaminophen500.blogsky.com

dr.h اون کامنتی که گفنه بود( حتی پدیده تر از شاندیز)رو شما نداده بودید؟درسته؟

Dr,H چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 01:29

منم میخوام عوض کنم اسممو :/
الان دیدم یه جا کامنتی هست با اسم من که اصلا ربطی به من نداره وقتی یه آدم اینقدر مریضه به اسم یکی دیگه نظر میده چی باید گفت؟
رد شدم هیچی نگفتم.
چه ملت مزخرفی هستیم!!!
بجز تاسف چی میتونه بگه آدم؟
آخه پسر خوب دختر خوب با اسم خودت نظر بده چکار اسم من داری. من چه کار تو کردم آخه؟ مکافاتیه ها.

کجا؟!
شاید شانسی اسمتون یکی شده؟ هوم؟ :/
بیایید مثبت نگر باشیم! :|
اسم باید "آبان داد" باشه!! هیچکس تا حالا ندیدم این اسمو گذاشته باشه! ^_^
اگر هم عمدی باشه نفس عمیق بکشید و آرامشتون رو حفظ کنید! کاری نمیشه کرد متاسفانه!

Dr.h سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 01:39

با قلبی آرام و دلی مطمئن اعتراف میکنم حتی بعد از فهمیدن جواب هم پاسخ درست را نمیدانم
من الله توفیق

هر دوتاش نقاشی بودن!

مهرزاد دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 14:03 http://acetaminophen500.blogsky.com

درست حدس زدم:))

عههههه.. خیلی معلوم بود؟! یا ترفندم تکراری بود؟! یا متوجه شدی یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست؟!
به هر حال ضایع شدم! :))

+ مهرزاد تو وبت بگردم یه کامنت دونی فعال پیدا میکنم برات کامنت بذارم؟!

negin دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:44

Mojaradan? :D

کی تحقیقات محلی رو شروع میکنی؟! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد