آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

میخوام چیکار کنم من!

آقا من واقعا شک دارم اگه دوباره برگردم داروسازی رو انتخاب میکنم یا نه... 

اصلا دلزده که شدم هیچی... فکر نکنم از کار تو داروخانه خوشم بیاد... با این وجود تخصص هم نمیخوام بگیرم که برم استادی محققی چیزی بشم... 

واقعا نمیدونم میخوام چیکار کنم... 

اصلا هنر رفته بودم بهتر نبود؟! انسانی یا ریاضی که دوست داشتم و نتونستم جمع ببندم رفتم تجربی چی؟! یا زبانی که الکی کنکورشو دادم و از جلسه اومدم بیرون و رتبش یه صفر کمتر از رتبه ی تجربیم شد! 

من الان واقعا نمیدونم میخوام چیکار کنم... اصلا دوست ندارم درسامو :|

فعلا فقط پاس شم درسای باقی مونده رو... به اینکه آخرش یه پایان باز داره هم فکر نکنم وگرنه میترسم کم بیارم :|



داروسازی واقعا سخت بود... خوندن زیادی میخواست... من الان باید بیشتر بخونم بیفتم رو غلطک ولی نمیتونم با انگیزه و اراده برم جلو... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد