آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

I don't care more than any other time..


+ آدم خراب کن نباشیم.. آدما رو خراب نکنیم.


+ خیلی وقته ورزش نمیکنم و حس پیر شدن دارم! 

مخصوصا وقتی زود خسته میشم

میگه اصلا شبیه اینایی ک فردا امتحان دارن نیستی

فردا امتحان دارم. 

حوصله خوندن ندارم.

از صبح کلا یه ساعتم نخوندم. 

وضعم خرابه 

خدایا کمک :|

نت میگردم

 آهنگ گوش میدم

 ولی نمیخونم

 هی وای

ای داد

چیکار کنم :|

چرا نمیخونم :|

[داد] [هوار] [شیون] 

بجه ی آخر بودن.

چ خوبه که بزرگ میشم!


بچگی یعنی نادانی و ناتوانی... 

من توییتر نداشتم تا حالا.

بدون عضو شدن نمیشه تو صفحاتش گشت؟


جدی و واقعی! :|

من ریا نمیکنم...

من واقعا هر چند پشت سر یه  آدمایی گلایه کنم وقتی ببینمشون نمیتونم لبخند نزنم و باهاشون خوب نباشم!   :|  




آیه، مژگان عظیمی، خواننده ی افغان

نمیدونم چون ناراحتم میام اینم میبینم گریه میکنم یا خودش به تنهایی کافیه...


آیه... https://youtu.be/K9zH0fscsfk



گر تن بدهی دل ندهی کار خراب است
چون خوردن نوشابه که در جام شراب است
گر دل بدهی تن ندهی باز خراب است
این بار نه جام است و نه نوشابه سراب است

اینجا به تو از عشق و وفا هیچ نگویند
چون دغدغه مردم این شهر حجاب است
تن را بدهی دل ندهی فرق ندارد
یک آیه بخوانند گناه تو ثواب است

خریدند تنت را و بریدند کفنت را
به یک آیه و چند سکه ببستن دهنت را
نه روحی به کار است نه عشقی به بار است
فقط شهوت مردانه به اندام تو یار است

آن کس که زنی را بفروشد پی پیسه
حق است که روحش ته دوزخ به عذاب است
هر جای جهان مرتبه زن بلند است
در کشور من زن مثل میت به حساب است

ای کاش که دلقک شده بودم نه شاعر
در کشور من ارزش انسان به نقاب است
تن را بدهی دل ندهی فرق ندارد
یک آیه بخوانند گناه تو ثواب است

شکستند دلت را و غرور و حرمتت را
سکوتت گرفت از تو تمام فرصتت را
به نانی تو راضی شدی و هیچ نگفتی
همین است که جاهل زده بر تو همتت را

خریدند تنت را و بریدند کفنت را
به یک آیه و چند سکه ببستن دهنت را
نه روحی به کار است نه عشقی به بار است
فقط شهوت مردانه به اندام تو یار است

مهدی مختارزاده