آبان داد

آبان داد

ساعت شنی
آبان داد

آبان داد

ساعت شنی

تاریخ اخرین پستا رو نگاه کردم... گویا حدودا سه ماه میشه ک وب نویسی رو بیخیال شدم! چقد زیاد!   :/

این پست اخری هم همینجوری یه دفعه هوس کردم بنویسم نمیدونم چرا!

ولی الان ک اونو نوشتم و به چند تا وبلاگ سر زدم، دوباره مزش اومد زیر زبونم!!!


قبلا از دیدن وبلاگایی ک مثلا یه پست میذاشتن، میرفتن دو ماه دیگه میومدن، بعد دوباره غیب میشدن خیلی تعجب میکردم!! 


من هم بیحال تر و بی حوصله تر از اونم که مطمئن باشم دوباره مثل قبل ب اینجا سر میزنم و وبلاگای دوستامو چک میکنم و کامنت میذارم...






+ میدونین چی جالبه؟! وقتی خواستم این پستو بنویسم، قرار بود بعد از 4 خط اول بنویسم: "بازگشت شکوهمندانمو ب خودم تبریک میگم!" ولی اونا رو نوشتم!!!! ://///

یه همچین آدمیم من!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
kilgharrah جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 21:00

بازگشت شکوهمندانت رو ب خودت تبریک میگیم :-"

چه قدر شکوهمندانه هم هست!
مرسی

رعنا سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 14:39 http://sayeh-aftab.blogsky.com/

نوشتن خوبه. خیلی خوب. حتی اگه سر و ته نداشته باشه یا اصن بی معنی باشه. حتی اگه کسی نخونه یا منتظرش نباشه. حیفه از دست بره.

دوست دارم یه مدت بنویسم و ب همین نتیجه برسم...
کمک کننده چی؟ هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد